درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 00:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38037صفحه نخست » شنبه، 31 فروردین 1398 - 14:14
فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
پسورد میلیون‌ها کاربر اینستاگرام به شکل فایل متنی در سرورهای شرکت ذخیره شده و کارمندان به آن دسترسی داشته‌اند، قبلا اعلام شده بود فقط پسورد چندهزار کاربر با این شیوه ذخیره شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پسورد میلیون‌ها کاربر اینستاگرام به شکل فایل متنی در سرورهای شرکت ذخیره شده و کارمندان به آن دسترسی داشته‌اند، قبلا اعلام شده بود فقط پسورد چندهزار کاربر با این شیوه ذخیره شده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف،
فیسبوک اعلام کرده پسورد میلیون‌ها کاربر اینستاگرام که به شکل یک فایل متنی در سرورهای شرکت ذخیره بوده، اکنون فاش شده است. به این ترتیب احتمالاً کارمندان این شرکت به پسورد افراد دسترسی داشته‌اند.
 
 این شرکت در زمان افشای خبر اعلام کرده بود پسورد چند هزار نفر از کاربران این شبکه اجتماعی فاش شده است. اما روز گذشته مشخص شد تعداد پسوردهای فاش شده بسیار فراتر و در حد چند میلیون کاربر است.
 
 فیس‌بوک خبر افشای پسورد کاربران اینستاگرام را طی یک پست وبلاگی در ماه مارس فاش کرد اما روز گذشته این پست را آپدیت کرد.به‌هرحال پسوردهای فیس‌بوک و اینستاگرام که باید به طور رمزگذاری شده، نگهداری شود برای کارکنان شرکت قابل رصد بوده است.
 
 سخنگوی فیس‌بوک در این باره گفت: این مشکل تا به حال به طور گسترده گزارش شده است اما می‌خواهیم به طور شفاف اعلام کنیم پسوردهای بیشتری به این شیوه ذخیره شده‌اند. البته هیچ نشانی از سو استفاده از این پسوردها وجود ندارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد